«Hvordan skape engasjerende innhold og kampanjer i some?» Trond Gudbransen i Leonberg Reklamebyrå får ofte dette spørsmålet fra bedrifter. Like ofte vrir han på spørsmålet.
«Hvordan skape engasjerende innhold og kampanjer i some?» Trond Gudbransen i Leonberg Reklamebyrå (foto) får ofte dette spørsmålet fra bedrifter. Like ofte vrir han på spørsmålet.
– Altfor mange starter i feil endre. De ønsker synlighet i digitale flater og er frustrert over at de ikke klarer å øke antallet klikk. Vår erfaring er at det er lurt å ta et par skritt tilbake, og starte med en god strategi- og markedsplan. DA kan vi se på hvordan du kan skape engasjerende innhold og kampanjer som bygger akkurat den merkevarebevisstheten du ønsker. DA kan vi stupe inn i bruk av film, animasjoner og kreativt innhold som gjør at du får god synlighet og høyt engasjement.
Sammen med Leonberg Reklamebyrå inviterer vi derfor til lynkurs i Merkevarebygging 2.0:
- Tid: 13.mai kl. 08 - 09.30
- Sted: Kjelleren, Fru Blom
- Målgruppe: Kurset passer for både både små og store virksomheter som ønsker økt synlighet.
Kurset er gratis for medlemmer i Rakkestad Handelsstand og Rakkestad Næringsråd, for andre: 500,-.
Om foreleseren;
Trond A. Gudbrandsen har erfaring som bla; Markedsdirektør i Ford Motor Norge, Markeds- og kategorisjef i Ark Bokhandel, Teamleder for internasjonale kunder i Mediebyrået Vizeum, Markeds- og kategoridirektør i Synsam og er nå Byråleder i Leonberg Reklamebyrå.